2011-02-06

Varför ska jag vara så som jag alltid ha varit.. Fy säger jag bara.. men det är inte så lätt att ändra på saker som man har gjort i en hel livsitd... Så är det någon som har något som kan hjälpa på att man kan ändra på sig..

Har ju hittat min kärlek men det kommer alltid fram att det är något som jag inte gör eller något som jag gör fel.. förstår inte detta.. Men jag gör ju samma sak som jag alltid har gjort.. å antagligen alltid kommer attt göra...
Men det kanske var därför det tog slut mellan mig stefan å det vill jag inte att det ska hända mig å Percy den ändå som aceptera den jag vekligen är, fast att han stör sig på vissa saker jag gör men så får det väl vara. Hoppas jag iaf..
Skit samma gud vad jag klagar!! Jag älskar iaf han jävligt mycket å jag vill verkligen inte att de ska ta slut så jag ska göra allt för att det inte ska göra de...
Jag ska städa mer jag ska plocka bort, jag ska diska, jag ska laga mat, jag ska tvätta.. Jag ska göra så mycket som möjligt..

Älskar dig Percy Lundkvist!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0