Torsdag 19/11

Jag glömde nästan bort att jag skulle skriva lite idag hehe.. =)
Just för tillfället sitter jag och fryser i soffan,,, litr kyligt. wille ligger brevid och spinner. =)
Idag så har jag ju varit på jobbet som vanligt, var jätte lugnt bara.. tråkigt... sista timmen vi jobbade så gjorde vi rent filer i kylarna.., så det blev en lite grovstädning... man måste ju göra något för att fördriva tiden....

Jag vill så gärna gå på New moon, men jag får inte med mig någon. =( får väl gå själv. kan inte hålla mig längre.. jag får tvinga med mig stefan ändå.... han vill verkligen inte gå på den men jag vill ju ha med mig någon...

Ne nu ska jag springa ner till tvättstugan... pussar på er!!!

*miss you!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0