Tisdag 17/11

Vad ska JAG hitta på idag då?
hmmm, Jag ska i alla fall åka till jobbet som vanligt jobbar ju mellan 10-1830 men är hemma runt 19. Segt att jobba kvällen bara men på torsdag och fredag blir det andra bullar, då jobbar jag morgon passet, 7-16...7-15... gött det... Och på torsdag får jag tillbaka min ängel. saknar henne så. (Tindra alltså)
Och då kanske Willbur slipper att dampa sig på mig.... han bits och gud vet allt han har för dig...
Här om dagen hade han gjort satyg på natten...lekt men min toarulle... så det låg papper i helabadrummet, men det satt ju fortfarde kvar på rullen, med en hel del klösmärken í. hör nu vad jag får stå ut med.. men han är bara för go när han är snäll.... Kan lägga upp en bild på mina älsklingar. Dock så har jag inget på Dixie! men hon är min älskling med!

Ne nu får jag nog gå upp från sägen och äta lite frukost!




Saknar dig mitt hjärta! *Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0