Söndag 15/11

Nu är det söndag igen, vart tog helgen vägen. Det är jobbigt när man jobbar lördag och sen är det helg då blir det bara en dag man hinner att slappna av innan man ska tillbaka till jobbet igen. Men men det är inget man kan ändra på.
Jag får väl tacka alla som kom till mig igår, jag hade jätte kul. Hoppas att ni med hade de!
Bilder kommer nog att komma upp på facebook och kanske på bilddagboken. Jag får nog börja plocka bort lite öl/cider burkar. tråkigt men har man fest får man skylla sig själv..

Gud vad jag vill se Twilight, den är så jävla bra. Den 20 nov kommer 2:an... New Moon, den vill jag med se men det finns inga biljetter kvar. det ska vara så typiskt. när man har gått och väntat i ett helt år.
Tänk om jag skulle få se den med dig Baby!!

Tänk om du skulle vara här hos mig nu, gud vad mysigt det skulle vara! *puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0