Onsdag 18/11

Då var det redan mitt i veckan, gud vad tiden går fort!
Jag får börja med att gratta en bra vän på hans födelsedag! GRTATTIS MAGNUS!!!

Nu har jag Tindra hos mig, jag fick ta henne 2 dagar innan... så nu kommer hon vara hos mig tills torsdag nästa vecka.. det kommer att blir skönt, har saknat henne, wille med...
Idag jobbar jag det sista kvälls passet för den här veckan. Skönt!
När jag kommer hem så blir det en promenad med Jennie innan kl är 20 för då börjar ju Bonde söker fru, och det kan man ju inte missa.... =P när det är slut har jag íngen aning vad jag ska göra, måste ju lägga mig tidigt, kommer att gå upp 5 i morgon, så jag hinner göra allt innan jag ska iväg till jobbet.


Saknar dig så jävla mycket! *pussar*


Hej svejs i lingonskogen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0