Nu har jag skaffat mig en Blogg

Nu har jag med glidit in på att skriva blogg... Men vi får se hur länge det blir..haha =)
Måste ju först fatta mig på hur allt fungerar.. Alltid lika trevligt att lära sig något nytt...

Just nu sitter jag och ser på idol reprisen... men jag vet ju redan vem som åker.. men det är roligt ändå... =)

ska snart iväg till syrran de skall fria mig för att jag fyllde år i veckan å vi tar och firar Kjell-Åke med på fars dag när han ändå är här uppe.. =)

Jag tror även att jag håller på att bli kär.. det pirrar i hela kroppen...
Hoppas verkligen att det är de!!
Han är en så fantastisk människa.. Fint leende fina ögon.... Helt underbar... =)
*pussar*


Kommentarer
Postat av: Joakim Bergman

Nämen håller femmänningen på att bli kääär :) Vad gulligt!

2009-11-08 @ 13:18:21
URL: http://blog.joakimbergman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0