Mitt liv går i spillo!!

Nu har det hänt något tråkigt i mitt liv igen... när ska det går bra... 2009 går bara nerför....jävla skit..
Vet inte hur mycket mer jag ska klara av...
Den här gånen är det farmor... Hon gick bort för ca 1 timme sedan..... Det gör så jävla ont...
Varför kunden vi inte få ha henne kvar i värmland.. då kunde man ju hälsa på ofta... men nej fastrarna flyttade upp henne till mariefred, där ingen var och hälsade på knappt.. och jag var bara där 2 gåger, sista gången hade vi iaf trevligt... Jag har fina bilder från den dagen, blir bra minnen... men varför ska allt hända samma år... kan någon tala om det för mig...



R.I.P Farmor (Rut Pettersson) du är/var min ängel..

kommer sakna dig så himla mycket, men jag vet att du har det bättre nu... Min älskade farmor!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det här året har verkligen inte varit någon höjdare alls för dig... mycket tråkiga saker som har hänt men man får försöka att tänka att det antagligen finns någon mening med det också. Vad den meningen är vet man inte förrän man upplever det. Många gånger har jag gråtit och haft panik över saker och ting och undrat varför allt skit händer just mig - just nu. Efter ett tag faller bitarna på plats och när man tittar tillbaka på det hela kan man känna sig lite starkare och lite rikare erfarenhetsmässigt. Även om det gör ont.



Jag hoppas att vi vänner kan hjälpa dig att hantera sorgen <3



/Milla

2009-11-10 @ 10:46:03
URL: http://mirakelmillasblogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0