Min onsdag!

I morse när jag vaknade och kollade på kolockan trodde jag inte att det var sant....
kl var då 0711... men det känndes som att bara att jag hade sovit i ca en timme... men så var ju inte fallet... fick ta och palla mig upp från sängen... jobbigt kan jag tala om att det var...
Nu så sitter jag i köket ska snart ut med Tindra och sedan åka till jobbet.
Jag bytte pass med en på jobbet idag för hennes dotter skulle till doktorn, så idag är jag hemma vid 19.
Det är sista dagen med tindra med.. Jobbar ju kväll resten av veckan... tråkigt.. får inte träffa henne förens på torsdag nästa vecka... *snyft* Älskar ju min hund.. kommer bli jätte tomt.. Får väl åka och hälsa på någon dag ändå...


Du med det fina smilet, ögonen du klär verkligen upp mitt skrivbord!! Pussa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0