Måndag 16/11

Nu är det redan måndag igen.. Gud vad veckorna går fort.. Inte så långt till Jul.... Trevligt, om man vet vad man ska göra bara.... måste komma på det först...

Stefan ringde och väkte mig kl 7 för att berätta att Tindra har börjat löpa, han trodde att jag började kl 11 så han skulle hinna ringa matte innan jag började. men det körde sig dirket.. så han fick ta med henne till jobbet..
tråkigt men så är det..

Men vad ska jag hitta på idag efter jobbet? Idag har jag inga planer, tråkigt nog. så när jag kommer hem sen kommer jag nog bli väldigt rastlös.... om någon vill hitta på något så är det bara att ringa... =)



Jag saknar ditt lende, dina vackra ögon! *puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0