Fredag 20/11 Bio!

Idag har jag jobbat som vanligt.. =) slutade kl 15... jämt ätit mat och nu ska jag bara vänta på att klockan ska bli 21:15... då sitter jag helt själv på bio... Ska ju själv klart se New Moon!!! Den verkar så jävla bra...  Har väntat länge på den.!!
Tråkigt bara att jag får gå själv, men jag vill så gärna se den så det gör inte så mycket, man träffar säkert någon om känner där.. =)
Det värsta med att jag går själv är nog att jag har ingen att prata med om filmen.. hehe.. men får prata med dem på jobbet, de tycker inte att ettan var så bra så de bryr sig inte om jag berättar vad den handalade om.. =)
I morgon ska jag nog åka till Gustasvik och bada, stefan undrade om jag ville med.... Bada är ju alltid roligt, måste bara komma på vart vi ska göra av tindra bara.. =)
men det löser sig nog!
ne nu ska jag titta lite på tv tror jag....
puss hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0