Fredag 13/11

Idag igen så är det fredag den 13:de, inte första gången i år i alla fall. Kommer ihåg när vi satt på alla hjärtansdag middag på Båten i Karlstad. Vi satt och pratade på att Fredagen den 13:de sulle snart komma.. och då frågade men kära vän Lina: "Vilken dag är fredagen den 13:de?" Gud vad vi skrattade, alla bord runt oss satt bara och kollade på oss. Men TACK Lina för en OFÖRGLÖMMLIG kväll.. =)

Men jag tror inte på att det är en otursdag! Tro inte det har hänt något förut heller...
men man får se vad dagen har att visa!
Snart så ska jag åka till jobbet, jobbar kvällen idag se så jobbar jag lördag med...
Fast lördag kväll ska jag har lite inflyttnings fest. Fast jag tror inte att jag ska dricka ändå... Jag kan ha roligt även om jag är nykter.... har jag ju varit förut....
om det är någon som vill hitta på nått ikväll så är det bara att komma förbi..




I MISS YOU!
Vill att du ska vara här med mig, I WANT YOU IN MY ARMS!  *Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0