Dagen!

dagen började med att klockan ringde ´0515... gick upp in i drurschen... efter det så tog jag mig lite flingor
snart blir det att gå ut med Tindra innan vi far till stan för att jobba....
Det första det blir idag är att hjälpa mina två medarbetare med de 252 salladerna som är förbeställda..... Undrar hur långt de har kommit....
efter det kommer det nog lite mer berställningar, samt att vi ska fylla upp allt så vi kan ha kunder i butiken...
Kommer att bli en väldigt lärorik dag på jobbet.!! se hur mycket vi klara av på den personal vi är...

När jag slutar kl 15 blir det att hämta Tindra på dagis, efter det åka hem till stefan och leta reda på en hammare som jag kan ta med mig hem, När jag väl är hemma ska jag sätta upp lite tavlor, laga mat och sen ska jag gå till Erik och Jennie för att titta på hockyn, hoppas att de vinner i kväll....
det var min dag i stora darg....



Du är en sådan vacker människa så jag vill bara ha dig mer... *puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0