Begravning!

Ni trodde jag har lagt av... där trodde ni fel...
Har bara inte haft tid till att skriva, men sen bion har det inte hänt så mycket...det ända storar var idag!!

Det var min älskade farmors begravning....
Grymt fin... Sakanar henne så himla mycket.... Tog en massa kort!
Min farmor vara inte bara saknad av mig.... hon var älskad av många!
jag kunde inte hålla mig för att gråta, började jämt efter klockorna började ringa.. jag ville inte lämna henne...
Ville ju bara att hon ska vara kvar hos mig... Men jag vet att hon har det bättre där hon är nu...
Och jag vet att jag kommer träffa henne igen och det gör mig glad... =)
Miss You!!

Nu sitter jag och tittar på tv, väldigt trött efter resan! blir att sova tidigt idag...
Imorgon blir det fest.. ska ringa och prata lite med jennie om det å ser hur vi ska göra... =)

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det lät som att begravningen var fin - det gör mig glad!

2009-11-28 @ 15:35:52
URL: http://frokenmillas.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Begravningen va väldigt fin. Saknar henne så jag också! <3

fast känner mig besviken på mig själv för att jag inte kunde va ledsen det fall ner en liten tår när ingelas döttrar börja sjunga. men sen kom det inge mer ='(

fast vet innerst inne att hon alltid kommer att va sakand även om jag inte kan va ledsen just nu.



tror jag själv inte har förstått det ännu.

Men igår så märkte jag verkligen att hon va med mig för börja sjunga på en låt som hon tyckte om väldigt mycket :)

Blott en dag, Ett ögonblick i sänder.



http://open.spotify.com/track/4miD5baYwnvHRSfuEAXppJ



Kram på dig syrran! <3

2009-12-03 @ 14:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0